HTML

Enzo

Hát ez egy blog vagy mifene... Lesz. Ha lesz kedvem ide írni. Vagy ha lesz időm. Vagy ha lesz mit írnom.

Népszavazás

2004.12.05. 20:24 Enzo

Szóval megint ott álltam a tollal a kezemben a függöny mögött. Nem kis dolog ez, egyáltalán nem volt könnyű elmagyarázni hogy a névsorban felettem lévő, és az enyémhez nagyon hasonló, de mégsem ugyanaz a nevű ember ugyanazzal a lakcímmel nem elírás, vagy sajtóhiba, hanem az apám, csak éppen nem vele jöttem szavazni. Néztem a papírt magam előtt, semmi olyan nincs rajta, amit még nem olvastam volna legalább százszor. Hirtelen ugyanúgy éreztem magam, mint mikor gazdaságkutató kérdőíveket, és statisztikai adatszolgáltatásokat töltök ki: az állam már megint valami értelmetlen kérdésre vár tőlem konkrét választ. Úgy látszik, nem sikerült magam meggyöznöm egyik válasz helyességéről sem, különben nem lennék most ugyanolyan tanácstalan mint 2-3 héttel ezelőtt.

Eszembe jut a South Park egyik epizódja:
"Hölgyek és Urak, Tisztelt Bíróság! Ez itt Csúbakka. Csúbakka egy vuki a Kísin bolygóról. De Csúbakka az Endor bolygón él. Gondolják csak meg: ennek nincs ér-tel-me! Miért akar egy 220 centis vuki az 50 centis evokok között élni? Ennek nincs értelme!!!"

Nézem a négy karikát a papíron. Mindegyik teljesen egyforma, de mindegyik mást jelent. Ezaz, megvan! A karikákba belerajzolom a South Park négy főszereplőjének fejét. Jogomban áll. Sőt, ez is a véleménynyilvánítás egy lehetséges formája. Én így szavazok.
Na de a társadalom nem ezért taníttatott ki, és nem ezért ruházott fel szavazati joggal, hogy itt komolytalankodjak! És a politikusainkat vajon miért válaszottuk? Nem hiszem, hogy azért, amit az elmúlt hetekben műveltek. Mit keresek itt?
Már éppen húznám az első vonalat Stan sapkájához, amikor ráébredek, hogy a körök túl vastagok ahhoz, hogy szépen lehessen beléjük rajzolni. Itt vacakolok már vagy 3 perce biztos. Gyorsan behúzom a 2 x-et, és harsány keziccsókolomviszontlátásra-kíséretében távozom. A portás nem érti széles vigyoromat.

Miért is ne vigyorognék? South Park ma szavazott!

(eredetileg megjelent a Szolnoki Naplóban 2004 december 5.-én este 7 után)

Szólj hozzá!

Címkék: hungari

A bejegyzés trackback címe:

https://enzo.blog.hu/api/trackback/id/tr15153242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása