HTML

Enzo

Hát ez egy blog vagy mifene... Lesz. Ha lesz kedvem ide írni. Vagy ha lesz időm. Vagy ha lesz mit írnom.

Mér' Állunk Vazze?

2005.08.05. 11:49 Enzo

Az alábbi történést egy levélben írtam meg, majd a címzett - beleegyezésemmel - közzétette az Index egyik fórumán. Ezek után valaki elküldte a MÁV-nak, akik válaszoltak rá. Lásd: legalul

Nagyvonalakban annyit tudok a híradókból, hogy a késő esti órákban a Keszthely-Budapest IC-t 12 órán keresztül tologatták a sötétben a Balaton-parton ide-oda, miközben az utasokat nem tájékoztatták arról, hogy miért állnak 2 órákat az állomásokon, miért mennek visszafelé...stb. Aztután azt mondták, hogy a pótjegy árát azért nem adják vissza, mert nem a MÁV hibájából késtek, hanem időjárási okokból. Utóbb beismerték, hogy az alkalmazottak helytelenül jártak el, és döntést hoztak, hogy a jegy árát is visszafizetik.

Velem az történt (ugyanaznap), hogy kinéztem magamnak Szolnokra a 19:05-ös IC-t a Keletiben. Sajnos csak 7 előtt pár perccel sikerült odaérnem. (Magyarországon nem könnyű átjutni: 700 km a balkánon zuhogó esőben lófütty ahhoz képest, hogy eljutni Nagykanizsáról Szolnokra az Európai Unióban), és jegyem sem volt, úgyhogy erről ott a helyszínen le is tettem.

Nem baj - gondoltam - megyek a 19:15-ös gyorssal. Be is álltam az egyik hosszú sorba, nyilván számlát kértek előttem. Mikor rám került a sor, a pénztáros közölte, hogy az előttem álló volt az utolsó akit kiszolgált, álljak át egy másik sorba. Be is álltam egy másik, szintén elég hosszú sorba. Nyilván itt is akadt aki számlát kért. Mikor megkaptam a jegyet, elindultam az 1-es vágányra, mivel egy nemzetközi gyorsvonatot nyilván a létező legtávolabbi vágányról kell indítani. Sajnos a 40 kilós poggyászommal csak arra futotta, hogy viszonylag közelről sikerült végignéznem, amint a vonat távozik.

Nem baj - gondoltam - megyek a 19:40-es személlyel. Igen ám, de nincs kiírva a vágányszám. Föl-alá rohangáltam (zihálva a 40 kilós cuccommal), senki nem tudta, hogy honnan megy. 19:35-kor kiírták, hogy 10 percet késik. Vágányszám még mindig semmi. Ellenben a másik kijelzőn (érkező vonatok) ki van írva, hogy a Szolnok-Budapest személy 60 percet késik. Gyanús volt, hogy annak kellett volna visszaindulnia.

19:50-kor kiírták a vágányszámot. Vonat sehol. 20:00-kor bemondták, hogy 25 perc késéssel indul. 20:15-kor is azt mondták be, hogy 25 perc késéssel indul (már akkor 35 percnél jártunk), vonat sehol. 20:20-kor beállt a vonat. 20:30-kor elindult, mire Szolnokra ért az 50 perc késését sikerült kerek 1 órára növelnie.

Megállapítottam, hogy a MÁV már 7 óra körül tisztában volt azzal, hogy a vonat 1órát késik, mivel akkor már ki volt írva az érkező személyvonat 1 órás késése. Én nem tudtam, csak sejtettem, hogy az megy vissza. Kár, hogy nem hallgattam a megérzéseimre, 1-2 ezer forint taxiköltséget megért volna, hogy átmenjek a Nyugatiba a 20:00-ás gyorshoz.

Mérállunkvazze Úr hivatalos válasza:

Tisztelt A... Úr!

Köszönjük a megkeresését és arról tájékoztatjuk, hogy a megkeresése valamilyen félreértésen alapulhat, mivel a jelzett napon a 3328 számú vonatunk menetrend szerint indult Budapest keleti pályaudvarról.


Tisztelettel:

Hódi Richárd
MÁV Rt. Ügyfélszolgálata

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés utazás hungari

A bejegyzés trackback címe:

https://enzo.blog.hu/api/trackback/id/tr8289336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása