HTML

Enzo

Hát ez egy blog vagy mifene... Lesz. Ha lesz kedvem ide írni. Vagy ha lesz időm. Vagy ha lesz mit írnom.

Népszínház

2007.03.28. 23:00 Enzo

A minap színházban jártam. A darabot hagyjuk, volt szó itt igényes népszínházról meg minden... Egyébként Molnár Ferenc: Delila, rendező-főszereplő: Balázs Péter. Szóval azon görcsöltem melóból hazaesve, hogy az egyetlen vasalt ingemhez passzoló nyakkendőn pecsétet találtam, és hogy milyen randa a srégan négyzethálós fekete selyeminghez a fehérpöttyös nyakkendő, és a rohanástól leizzadva hogy nézhetek ki.
Erre ott ül mellettem egy csákó kék farmerben, fehér nájki csukában és sötétkék Adidas mackófelsőben. És a legalapabb poénokra harsány höhö-höhö-höhö.
Na mondom... népszínház... 29 féle bérlet...

Másnap este pesti haveromat nem engedték be Szolnok egyik "igényes" kávézójába az öltözéke miatt, mivelhogy oldalzsebes fekete nadrág volt rajta. Aszonták hogy "katonai gyakorlóban" nem mehet be. :(
Nem akartam mondani a kopasz öltönyös kidobóknak, hogy a bejáraton lévő ipari targoncazsilip az bezzeg milyen kurvára igényes.

Szólj hozzá!

Címkék: rettenetes emberek hungari kútúra

A bejegyzés trackback címe:

https://enzo.blog.hu/api/trackback/id/tr58153218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása